خرید تخت خواب

تخت مینی مدل کوکو

محصولات موجود

7,769,485 تومان

تخت مینی مدل خاتم

محصولات موجود

8,019,219 تومان

تخت مینی مدل شنل

محصولات موجود

8,019,219 تومان

تخت مینی مدل سلطان

محصولات موجود

8,019,219 تومان

تخت مینی مدل مهیار

محصولات موجود

8,046,968 تومان

تخت مینی مدل پرنس

محصولات موجود

8,046,968 تومان

تخت مینی مدل زرین

محصولات موجود

8,046,968 تومان

خرید تخت خواب

تخت خواب مکانی است که روزانه ساعت های قابل توجهی را در آن به استراحت می گذرانیم، به همین دلیل  احساس راحتی کردن در آن اهمیت فراوانی دارد. برای خرید تخت خواب گزینه های مختلفی وجود دارد، شما باید با توجه به نیاز و نوع دکوراسیون اتاق خود انتخاب کنید.

ما در این مقاله به معرفی انواع تخت خواب می پردازیم و کمک می کنیم تا بتوانید بهترین نوع آن را پیدا کنید.

اگر می‌خواهید تخت خواب مناسب خریداری کنید پیشنهاد می کنیم با ما در آویراد همراه باشید.

نکات انتخاب تخت خواب

قبل از خرید انتخاب تخت خواب به این سه نکته توجه کنید تا انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

صاحب تخت : تخت را برای چه کسی می خرید؟ تخت خواب کودک یا بزرگسال نیاز های متفاوتی دارند. خرید تخت برای مهمانان شبانه نیز ممکن است معیار های خاص خودش را داشته باشد.

اندازه اتاق: اندازه اتاق شما در چه حد و اندازه ای است؟  این نکته بسیار مهم است. اگر اتاق کوچکی دارید حتما باید تخت خواب های مناسب فضای خود را خریداری کنید. و یا  اگر اتاق بزرگی دارید باید یک تخت خواب مناسب آن در نظر بگیرید.

دکوراسیون اتاق خواب: نهایتا شما به تختی نیاز دارید که متناسب با دکوراسیون اتاق خواب شما باشد، به خصوص اگر قصد تغییر دکوراسیون را نداشته باشید.

قیمت تخت خواب

انواع مختلفی تخت خواب با قیمت های متفاوت وجود دارد که شما عزیزان میتوانید انواع مختلف این تخت ها رو در وبسایت شرکت آویراد بررسی نمایید.

خرید تخت خواب دو نفره

تخت خواب های دو نفره معمولا از دو قسمت جدا شونده تشکیل می شوند. که به وسیله بست هایی به هم متصل شده اند.

تخت خواب های دو نفره از جمله مدل های تخت خواب است که با پیروی از انواع سبک ها نظیر سبک مدرن، کلاسیک، سلطنتی و فانتزی ساخته می شوند و هر کدام از قابلیت هایی متفاوت برخوردار هستند.

امکانات و ویژگی‌های هر یک از این تخت‌ها متفاوت است. در برخی از آن‌ها درب‌های مخفی، وجود سیستم صوتی و موارد دیگر تعبیه شده است. تخت خواب‌های دو نفره از نظر متریال نیز به انواع تخت خواب های چوبی، چرمی و فلزی تقسیم‌بندی می‌شود.

تخت خواب دو نفره

تخت کینگ King

تخت کینگ سایز به بزرگ ترین اندازه استاندارد تخت دو نفره گفته می شود. این مدل تخت ها برای هر نفر حدود 90 سانتی متر فضا فراهم می کند.

برای مثال افرادی که زیاد در خواب جا به جا می شوند و یا زوج هایی که با کودک خود روی تخت می خوابند این نوع تخت را انتخاب می نمایند.

تخت خواب یک و نیم نفره

مدل تخت خواب یک و نیم نفره فضای بیشتری برای استراحت در اختیار افراد قرار می دهد و اصولاً توسط مادر و فرزندان و یا افراد بلند قد استفاده می شود. این مدل تخت که تخت دوقلو نیز نامیده می شود دارای ابعادی حدود ۱۴۰ × ۲۰۰ می باشد.

تخت خواب یک و نیم نفره

تخت خواب کشویی دو نفره

این نوع تخت بسیار مناسب برای فضا های کوچک مناسب میباشد و از مزیت این نوع تخت اشغال کم فضا و همچنین استفاده کردن دو نفر از این نوع تخت میباشد.

در تخت های کشویی تختی که در پایین قرار دارد میتواند به صورت کشویی و با کمک ریل در داخل و قسمت پایین تخت قرار گیرد . امکان ایجاد کشوی لباس در این مدل ها نیز وجود دارد.

تخت خواب کشویی

تخت خواب دو طبقه

این تخت ها هم در خانه ها و هم در خوابگاه ها و یا محیط های عمومی قابل استفاده هستند.

در منازل مسکونی این تخت خواب بیشتر مناسب برای اتاق بچه ها است. اگر با کمبود فضا مواجه هستید و فقط یک اتاق برای کودکانتان موجود است ، می توانید از تخت خواب های دو طبقه استفاده کنید.

این نوع تخت خواب ها این گونه است که دو تخت بر روی هم قرار گرفته است و یک نردبان به آن متصل است، که از طریق این نردبان می توان بالا یا پایین رفت.

تخت خواب دو طبقه

خرید تخت خواب سلطنتی

تخت خواب های سلطنتی یکی از قدیمی ترین و زیباترین تخت هایی هستند که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار می گیرند و در دو نوع ستون دار و بدون ستون طراحی می شوند.

جنس این مدل تخت ها از چوب است و بدنه و یا ستون های آن ها با اشکال بسیار زیبا منت کاری شده اند.قرار دادن تخت های سلطنتی در اتاق خواب سلطنتی و یا کلاسیک شما ابهتی خاص به فضا می بخشد.

تخت خواب تاشو

این مدل تخت بیشتر مخصوص مهمانان است.این تخت خواب ها دارای تشک های نازکی هستد تا بهتر تا شوند.

اگر می خواهید برای مهان هایتان تخت خریداری کنید، این نوع تخت خواب می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد که هم فضای کمتری را اشغال می کند و هم گزینه ایده آلی برای مهمانان به شمار می رود.

تخت خواب تاشو

تخت خواب سورتمه ای

تخت خواب سورتمه ای دارای یک پایه و سر منحنی شکل است که به شکل یک سورتمه یا شبیه سورتمه است. این نوع تخت خواب از امپراطوری های فرانسه و آمریکا در اوایل قرن نوزدهم تهیه شده است و اغلب از چوب سنگین، فولاد یا آهن ساخته می شوند تا جلوه ای چشمگیر داشته باشند.

تخت خواب مورفی

تخت خواب های مورفی هم جزو مدل های پر طرفدار می باشند. در واقع نوعی تخت خواب های تاشو دیواری هستند.

به صورت عمودی جمع می شوند و پس از مصرف می توانید آن ها را به حالت اول برگردانید. مخصوص اتاق خواب های کوچک هستند.

این تخت خواب ها با توجه به دکوراسیون اتاق طراحی و ساخته می شوند.

از اجزای این مدل تخت می توان به بدنه، درب و جک اشاره نمود.

در تولید تحت خواب تاشو یک نفره و دو نفره از ام دی اف فشرده استفاده می کنند. این متریال تنها متریال تائید شده برای ساخت این گونه تخت هاست.

تخت خخواب مورفی

تخت خواب قابل تنظیم

اگر شما جزو افرادی هستید که مشکل خواب دارید، تخت خواب های قابل تنظیم پیشنهاد خوبی برای شما است. زیرا می توان با تنظیم کردن تخت خواب، با آرامش بیشتری خوابید.

تخت خواب قابل تنظیم نیز جزو یکی از  پرطرفدارترین انواع تخت خواب ها است.

تخت خواب های قابل تنظیم، چندین لولا در قابشان دارند، می توان آن ها را به گونه ای تنظیم کرد که تخت را به موقعیت های مختلف منتقل کند، مثلا بالا یا پایین تخت را بلند کند.

تخت خواب قابل تنظیم

تخت خواب سایبان دار

یکی از انواع تخت خواب از گذشته تا کنون طرفداران خاص خود را داشته است.

شاید تا به حال فیلم های بسیاری از پادشاه ها و شاهزاده ها را دیده باشید که بر روی تخت خواب های آنها سایبان های زیبایی وجود داشته که یک نوع استایل سلطنتی و کلاسیک را به آن می بخشید.

تخت خواب های سایه بان دار بی شک  جزو یکی از بهترین انواع تخت خواب هاست.

تخت خوابی که دارای چهار عدد پایه در گوشه های تخت و دارای پارچه های توری شکل به عنوان سایبان در بالای آن هستند.

تخت خواب فوتون

فوتون یک تشک به سبک ژاپنی ها است که در اصل یک تخت و مبل در یک اتاق است. فوتون یک راه حل عالی برای زمانی است که فضای محدودی دارید، زیرا در صورت عدم نیاز به تخت خواب به راحتی قابل جمع شدن است و به عنوان یک مبل مورد استفاده قرار می گیرد.

ظاهر جالب تشک این تختخواب حس نرمی و راحتی خاصی را به مخاطب القا می‌کند و یکی از گزینه‌های اصلی برای قرار گرفتن در اتاق مخصوص به جوانان و نوجوانان است تا از هر دو کاربری آن استفاده گردد.

تنوع رنگ و تشک در کنار قالب چوبی یا فلزی آن را نیز در بخش تنوع پذیری بالا قرار داده است. از مهم‌ترین نکات این تخت خواب در میان انوع تختخواب سهولت در جابه جایی به دلیل سبکی آن است که ویژگی خاصی برای افرادی است که دائم در حال جابه جا شدن هستند.

تخت خواب فوتون

مبل تخت خواب شو

این مدل تخت خواب کم جا بیشتر تحت عنوان مبل به نظر می آید اما به راحتی می توان کاربری آن را از فضای نشیمن به فضای خواب تغییر داد.

این مبل چند منظوره که مبل تختخوابی نیز نامیده می شود فضای کمی از اتاق را اشغال می کند.

بهترین گزینه برای خانه های کوچک و بهینه سازی فضای آپارتمان می باشد. مبل یا کاناپه تخت خواب شو در تمام مکان ها از جمله اتاق کودک، اتاق نشیمن، اتاق خواب بزرگسالان و حتی محیط های اداری قابل استفاده است.

تخت خواب معلق

اگر خواب سبکی دارید این نوع تخت به شما پیشنهاد نمی شود. زیرا با یک حرکت ممکن است بیدار شوید.

تخت خواب معلق جزو یکی از هیجان انگیز ترین انواع تخت خواب ها است. یک تخت معلق می تواند ظاهری فوق العاده به اتاق شما بدهد و همچنین می تواند حس خیلی خوبی را در زمان استراحت به شما بدهد.

این نوع تخت خواب برای کسانی که خواب سنگینی دارند و یا حتی صرفا می خواهند استراحت کنند بهتر است.

تخت خواب معلق

تخت خواب بادی

یکی دیگر از انواع تخت خواب تختخواب بادی جزو پرکاربردترین تخت هایی است که آسودگی را برایتان به ارمغان می آورد.

سایز این تخت ها همانند تخت های معمولی است اما به جای استفاده از فنر و یا الیاف در ساخت آن ها، درون آن ها با هوا پر می گردد. تخت خواب بادی مجهز به پمپ باد است که تنها با فشردن دکمه آن می توان تخت را باد کرد.

جنس این مدل تخت خواب ها مخمل بوده و جا به جایی آن ها آسان است.

 تخت خواب فرفوژه

یکی دیگر از انواع تخت خواب، مدل فرفوژه است که به دلیل مقاومت بسیار بالا طول عمر طولانی دارد و دچار پوسیدگی نمی شود.

برخلاف تخت خواب های چوبی، این مدل تخت خواب به آسانی مونتاژ می شود و به راحتی نیز قطعات آن از هم جدا می شوند.

وزن تخت خواب فرفوژه سبک است، از این رو برای افرادی که اجاره نشین هستند بهترین گزینه است؛ زیرا حمل و نقل آن به راحتی صورت می پذیرد.

هر چند طرح این مدل تخت ها و منحنی هایی که روی آن ها اعمال شده همه با استفاده از فلز شکل گرفته اند اما ظاهر آن ها بسیار ظریف می باشد.

تخت خواب فرفورژه

تخت مدل جک دار

یکی دیگر از انواع تخت خواب مدل جک دار است که میتواند برای فضاهای کوچک گزینه مناسبی باشد این نوع تخت دارای دو قسمت میباشد قسمت بالایی که میتوان با کمک جک بلند کرد و حالت نیمه ایستاده قرار گیرد و قسمت دوم پایین تخت میباشد که در داخل این قسمت فضای خالی برای قرار دادن وسایل میباشد.

جهت مقاومت تخت از پایه های یک تکه که تماما با سطح زمین در تماس است استفاده شده. حالت فنر و نگه داری جک تخت نکته طریفی در ساخت این مدل است و به راحتی بتوان بدون نیاز به کسی تخت را بلند و خواباند.

سخن پایانی

در نهایت شما عزیزان می توانید برای خرید سرویس خواب چوبی خود برای کودک، نوزاد و نوجوان بهترین سرویس خواب و ملزومات اتاق خواب را از وبسایت آویراد تهیه نمایید.