تخت خواب پسرانه

طراحی اتاق خواب و مدل تخت خواب از مهم ترین مواردی است که بر روحیه پسران تاثیر گذار است. امروزه مدل تخت خواب پسرانه کودک و نوجوان طرح های جدید و خلاقانه ای دارد به طوری که زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را دو چندان می کند. در ادامه قصد داریم شما را با جدیدترین مطالب و نمونه های تخت خواب های پسرانه آشنا کنیم.با ما در آویراد همراه باشید.

مدل تخت خواب پسرانه با طراحی کاربردی و جدید

معمولا پسرها در سنین کودکی و یا نوجوانی پر انرژی هستند. بنابراین دکوراسیون و وسایل اتاق خواب باید خواسته و نیازهای آن‌ها باشد.
یکی از فاکتورهای اصلی خرید تخت خواب متناسب با سبک دکوراسیون اتاق، توجه به روحیه و نشاط پسرها می باشد. مدل تخت خواب پسرانه علاوه بر داشتن راحتی، کیفیت، امنیت و متناسب بودن با سن پسر، باید از لحاظ ظاهری هم زیبا و جذاب باشد.

هنگام خرید تخت خواب حتما باید به فضای اتاق خواب و سلیقه فرزند پسر توجه کرد. امروزه مدل های متنوع و شیک تخت خواب پسرانه طراحی می شوند که به دکوراسیون اتاق هم جلوه ای خاص می بخشند. در ادامه تصاویر تخت خواب های پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل تخت خواب کودک پسر

تخت خواب کودکان پسر نیز در طرح های فانتزی مثل ماشین، قایق و ساخته می شوند. این نوع مدل تخت خواب کودک هم جذابیت و زیبایی خاصی به فضای اتاق خواب کودک می بخشند.

رنگ فاکتور مهم و اصلی در دکوراسیون اتاق خواب و مدل تخت خواب پسرانه نوجوان است. رنگ های قهوه ای، قرمز، مشکی، آبی، خاکستری، زرد و سبز مورد علاقه پسرها می باشند. بنابراین می توانید وسایل اتاق خواب را با ترکیبی از این رنگ ها طراحی و دکور کنید. از رنگ های روشن برای ملحفه و تخت خواب نوجوان استفاده کنید زیرا این رنگ ها بر روحیه پسر شما تاثیر مثبتی می گذارد.

*برای تخت خواب پسرانه حتما نباید به دنبال تختی ساده بدون فرم بروید بلکه می‌توانید تخت را با هر فرمی که به آن علاقه مند هستید سفارش بدهید.

*حتما نباید تخت خواب یک نفره با ابعاد استاندارد خریداری کنید می‌توانید با توجه به متراژی که در اختیار دارید تخت خوابی با عرض بیشتری سفارش بدهید.

*بهتر است تخت خواب با کیفیتی خریداری کنید تا سالیان سال ماندگار باشد.

 تخت خواب پسرانه جدید

اگر بخواهید شیک ترین تختخواب نوجوان پسرانه را تهیه کنید، باید حتما انواع مدل تختخواب پسرانه اسپرت و فانتزی را مشاهده کنید. دیدن عکس‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد تا ایده بگیرید و خلاقانه تر تخت خواب مورد نیاز را تهیه کنید. خرید تختخواب پسرانه باید با توجه به متراژ اتاق خواب انجام شود. شلوغ کردن اتاق با لوازم مختلف و غیرضروری اصلا توصیه نمی‌شود. یادتان باشد که فضای اتاق خواب باید دارای آرامش و خلوتی مناسبی باشد. پس حتما تخت مناسبی را تهیه کنید. خرید لوازم مختلف سرویس خواب تنها برای اتاق خواب‌های بزرگ پیشنهاد می‌شود. مشاهده انواع تخت خواب یک نفره اسپرت پسرانه در ادامه، ذهن شما را برای انتخاب خلاقانه و پویا آماده می‌کند.

ام دی اف یکی از انواع متریال رایج برای ساخت لوازم چوبی و کاربردی است. این متریال تشکیل شده از خرده چوب‌های فشرده‌ است که استحکام بالایی دارد. معمولا روکش ام دی اف از انواع مختلفی استفاده می‌شود. شما به راحتی می‌توانید به کمک این نوع متریال نسبتا ارزان قیمت، لوازم چوبی مثل سرویس خواب و کابینت را تهیه کنید. در ساخت سرویس خواب با استفاده از MDF می‌توانید لوازم چوبی با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

 

امیدواریم این مدل تخت خواب های زیبا و شیک مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشند و از آن ها ایده گرفته و جذابیت دکوراسیون اتاق پسر خود را دو چندان کنید. برای دیدن جدیدترین مدل های تخت خواب دخترانه پیشنهاد می شود از این مطلب دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *