سرویس خواب از جمله وسایل منزل است که امروزه در بیش تر خانه های ایرانی وجود دارد. سرویس های خواب طراحی و تولید شده در گذشته از تنوع بالایی برخوردار نبودند اما در دنیای امروز و با پیشرفت در زمینه های مختلف، سرویس خواب های متفاوتی  با کیفیت های مختلف، برای هر نوع رده سنی و هر جنسیتی  طراحی و پس از تولید در تولیدی تخت خواب چهاردانگه به بازار عرضه می شوند. یکی از راه های خرید ارزان تر و به صرفه تر انواع سرویس خواب ها، خرید از درب کارخانه است. این امر باعث می شود تا تمامی واسطه ها از بین رفته و شما به طور مستقیم از فروشنده، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید. هچنین با این‌ کار، قیمت تمام شده خرید برای شما کاهش فراوانی خواهد داشت.

هنگام خرید محصول همواره انتخاب های متفاوتی پیش روی مشتری است. از خرید کردن به صورت حضوری درب مغازه تا خرید کالا ها به صورت اینترنتی. خرید حضوری محصول مورد نظر سختی های مخصوص خود را دارا بوده و هست که می توانیم به توانایی شناخت محصولات باکیفیت از محصولات بی کیفیت اشاره کنیم که کاری تخصصی است. خرید کردن به صورت اینترنتی نیز همیشه نگرانی هایی اعم از پرداخت هزینه محصول و عدم دریافت محصول، خریدن محصولی بی کیفیت، مغایرت محصول با عکس و… دارد.

با توجه به نکات ذکر شده، خرید محصولات از یک کارخانه معتبر مزایای بسیار زیادی نسبت به تمامی روش های ذکر شده دارد؛ زیرا تولیدی‌ ها حتی در صورت عدم موجودی در انبار خود بهترین جایگزین را به شما ارائه می دهند.

همان گونه که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، خریدن سرویس خواب به صورت مستقیم از تولید کننده ها به دلیل حذف کردن واسطه ها یکی از دلایل  کاهش قیمت سرویس خواب است. همچنین در نظر داشته باشید که خرید مستقیم از کارخانه ها و تولیدی ها، این شرایط را برای شما به وجود می آورد تا طرحی  را که در نظر دارید سفارش دهید و سرویس خواب را به صورت شخصی سازی شده، دریافت کنید.

در ادامه به بررسی دیگر ویژگی ‌ها و مزایای خرید سرویس خواب از تولیدی های چهاردانگه می پردازیم.

مزایای خرید سرویس خواب از تولیدی های چهاردانگه

 

  1. نگهداری محصولات مورد نظر در بهترین شرایط

زمانی که محصول خود را از کارخانه و تولیدی خریداری می کنید، اطمینان خاطر دارید که  در بهترین شرایط از نظر بسته بندی و نگهداری قرار دارد. به این دلیل که شرکت های تولید محصولات خود را بهتر از هر شخص دیگری می شناسند و اقدامات ایمنی و بهداشت بهتری را در جهت نگهداری محصول در بهترین شرایط را به عمل می آورند تا این اطمینان را در خود و خریدار به وجود بیاورند که محصول  به خوبی بسته بندی شده و در بهترین شرایط به دست متفاضی می رسد. همچنین لازم به ذکر است که اگر محصول خریداری شده شما معیوب و دارای مشکل باشد، شرکت به راحتی آن را پس گرفته و می تواند آن را برای شما جایگزین کند.

بررسی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه 2020

  1. تاریخ انقضا

هنگام استفاده از محصولات متفاوت که دارای تاریخ انقضا هستند، همواره به شما توصیه می شود که به تاریخ انقضای آن توجه کنید. زمانی که شما از خرده فروشی های متفاوت و نامعتبر خرید می کنید، همواره سعی می کنند محصولاتی را به شما و دیگر افراد بفروشند که تاریخ انقضای نزدیک تر یا به اصطلاح کوتاه تری دارند.

همچنین اغلب فروشندگان در فروش این گونه محصولات، صداقت لازم و کافی را ندارند و برایشان به فروش رفتن کالا مهم تر از با کیفیت بودن آن است. این امر عموما سبب می شود شما محصولاتی را که تاریخ مصرف آن ها گذشته است و غیر مرغوب هستند، خریداری کنید. اما وقتی که از تولیدی و یا کارخانه خرید می کنید، از این موضوع اطمینان کامل دارید که محصولی تازه و با کیفیت به دست شما می رسد.

آویراد تولیدی تخت خواب چهاردانگه تهران یکی از با کیفیت ترین تولیدکنندگان در حوزه سرویس خواب نوزاد کودک و نوجوان است.

  1. خدمات پس از فروش بهتر و جامع تر

هنگامی که شما کالایی را مستقیم از درب کارخانه و یا تولیدی خریداری می کنید، خدمات پس از فروش سرویس خواب بهتر و مطمئن تری را دریافت خواهید کرد. در نظر داشته باشید که اکثر شرکت ها با توجه  به محصولی که ارائه می دهند، خدمات خاصی را برای مشتری تا مدت زمان محدودی در نظر می گیرند تا مشتری بتواند با خیالی آسوده انتخاب کند و ترسی از خراب شدن محصول خریداری شده در هنگام تحویل و تا مدت زمان محدود نداشته باشد.

  1. دسترسی راحت تر به لوازم جانبی

با خرید مستقیم از کارخانه و تولیدی، دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید که لوازم جانبی کالای خریداری شده در بازار های مختلف وجود نداشته باشد یا نتوانید مانند آن را پیدا کنید؛ به این علت که تولیدی ها در خرابی، محصول شما را در هر سطحی که باشد می توانند درست کنند.

 

  1. داشتن قدرت های انتخاب بیشتر

وقتی در جست و جوی محصولی هستید و برای خریدن آن به تولیدی مراجعه می کنید، قطعا از انتخاب های بیشتری برای خرید برخوردار هستید. البته شاید با خود بگویید هنگام خرید حضوری نیز می توانیم از چند مغازه و فروشگاه بازدید کنید و بهترین محصول را انتخاب کنید. اما به این موضوع فکر کنید که تا به حال چند دفعه کالایی را که خریداری کرده اید و پس از بازگشت متوجه آن شده اید که با آن چیزی که در مغازه یا فروشگاه مشاهده کرده اید زمین تا آسمان متفاوت است؟

هنگام خرید های حضوری عموما خستگی و فشار فروشنده بر روی شما باعث می شود که  نتوانید کالایی را که باب دلتان باشد خریداری کنید. اما در هنگام خرید از کارخانه شما هیچ گونه جابه جایی اضافی ندارید و می توانید در یک جا به انتخاب بپردازید.

 

  1. اکسسوری و هماهنگ سازی لوازم با یکدیگر

در خرید لوازم اکسسوری منزل و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل اکثرا شما باید مغازه به مغازه یا فروشگاه به فروشگاه به دنبال محصولات مورد نظر خود باشید؛ تا با یک دیگر  هارمونی رنگی لازم را داشته باشند. اما درست زمانی که  شما از یک تولیدی یا کارخانه اقدام به خرید می کنید، به شما این امکان داده می شود که مجموعه  کاملی را در کنار هم داشته باشید و در میان تنوع وسایل و رنگ‌ ها محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

به طور خلاصه باید بگوییم که: خریدن یک ست کامل در کوتاه ترین زمان ممکن با خیالی آسوده فقط هنگام خرید از تولیدی میسر می شود.

سرویس خواب نوجوان واریا

خرید مستقیم از تولیدی تخت خواب چهاردانگه

آویراد مجموعه ای حرفه ای است که از سال 1390 به فعالیت در زمینه تولید محصولات چوبی دکوراسیون مشغول است. از ابتدای امر، هدف گروه، حضور در بازارهایی بود که بر کیفیت و دوام سرمایه گذاری کرده باشد. به همین دلیل برنامه ریزی دقیقی انجام شد و در طی یک برنامه ریزی برندسازی، ابتدا با نام ” قاصدک ” و بعدها با “زوبین چوب” در بازار دکوراسیون به فعالیت پرداخته شد.

قیمت سرویس خواب چهاردانگه

بعد از سال 1396، به جهت حضور در بازارهای بین المللی، برندی با شکوه با عنوان “آویراد” خلق شد. برندی که کیفیت، فاخر بودن محصولات و خدمات متنوع بعد از فروش، هدف کلیدی آن شد.

 

و اکنون، راز ماندگاری “آویراد” و فعالیت آن به صورت اختصاصی در زمینه دکوراسیون چوب کودک و نوجوان، توجه به مشتریان محترم، کیفیت بالا و مرغوبیت محصولاتی است که به نگاه شما عرض می کند.

 

با صلابت چون درخت

با شکوه چون طبیعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *