در علم روان شناسی، فضایی که هر فرد برای مدت نسبتا طولانی در آن قرار می گیرد، تاثیری مستقیم بر روی خلق و خوی وی خواهد داشت. از طرف دیگر طراحان داخلی منازل، همیشه سعی داشته اند در طراحی محیط های خانه علی الخصوص اتاق های خواب، دقت بسیار زیادی به خرج دهند تا باعث ایجاد حس آرامش، در افراد آن خانه شوند. در این مقاله سعی میکنیم با نمایش عکس اتاق خواب دخترانه به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم.

با توجه به اینکه اغلب افراد، یک سوم یا بیشتر زمان زندگی خود را در اتاق های خواب سپری می کنند؛ پس لازم است دکوراسیون اتاق خواب، با دقت انتخاب و طراحی شود. طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، یکی از مشکل ترین طراحی هاییست که می توانید تصور کنید. چرا که در این نوع طراحی علاوه بر در نظر داشتن تمام نکات طراحی، باید توجه ویژه ای به سلیقه و خصوصیات اخلاقی آن دختر هم داشته باشید.

عکس اتاق خواب دخترانه مدل 2022

در این مطلب قصد داریم برای شما انواع زیادی از سبک های دکوراسیون اتاق خواب های دخترانه و نکات مربوط با آن به همراه عکس اتاق خواب دخترانه را نمایش دهیم. پس اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق و یا ساخت یک دیزاین دخترانه برای اتاق خواب را دارید، با ما همراه شوید تا دکوراسیونی اصولی و زیبا داشته باشید.

پیش از هر چیز، به بیان نکاتی که باید در دکوراسیون اتاق دخترانه به آن توجه کنید، می پردازیم:

 

ترجیح سلیقه به اصول و قوانین

درست است که هر دکوراسیونی، صول مخصوص به خود را دارد. اما این قاعده برای چیدمان اتاق یک خانم جوان و یا یک دختر بچه به تنهایی کافی نیست. از آن جایی که 90 درصد از دختران به وسایل اطراف خود توجه زیادی می کنند، پس باید سعی کنید یک دکور منحصر به فرد و متناسب با سلیقه شان برای آن ها ایجاد کنید.

مدل های عکس اتاق خواب دخترانه

کلیشه ها را دور بیندازید

از قدیم در ذهن ما فرو کرده اند که رنگ صورتی مختص به دختران و رنگ آبی مختص به پسران است. و عمل کردن بر خلاف این عقیده، در میان اغلب مردم، یک تابو به شمار می آید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که اتاق خواب، محلی برای دست یافتن به آرامش است. پس از رنگ هایی که به شما آرامش می دهد در دیزاین آن استفاده کنید. تفاوتی ندارد این رنگ صورتی است و یا آبی!

برخی از رنگ ها به طور کلی باعث آرامش در افراد می شود و اغلب ترجیح می دهند از همین پالت های رنگی استفاده کنند که در ادامه برخی از آن ها را آورده ایم:

  • استفاده از طیف وسیع رنگ آبی
  • ترکیب دو رنگ خنثی طوسی و سفید
  • طوسی صورتی، انتخابی پرطرفدار
  • هم نشینی دو رنگ آرام گلبهی و کرم
  • آبی و صورتی، ترکیبی فوق العاده
  • سفید و طلایی برای داشتن اتاقی سلطنتی
  • و …

عکس اتاق خواب دخترانه جدید

منطقی خرید کنید

یکی از نکات بسیار مهم در خصوص دکوراسیون اتاق خواب، خرید منطقی وسایل است. شاید شما علاقه مند به سبکی خاص باشید، اما اتاق شما فضای کافی برای پیاده سازی آن سبک را نداشته باشد.

پس پیش از هر خرید، سعی کنید دیزاین های مشابه با ابعاد و حالت اتاق خوابتان را پیدا کنید تا در نهایت از خرید چیزی پشیمان نشوید.

عکس سرویس خواب دخترانه

برای داشتن یک اتاق خواب کاملا منحصر به فرد می توانید با یک طراح داخلی نیز مشورت کنید تا پیشنهادات خود در این خصوص را به شما ارائه دهد. در این صورت، طراح می تواند با ارائه پیشنهادات مختلف شما را به سبک دلخواه خود و طراحی نهایی برساند.

برای داشتن یک خرید منطقی، می توانید یک لیست از تمام وسایلی که نیاز دارید تهیه کنید تا حین خرید دچار سردرگمی نشوید.

به جزئیات توجه کنید

قطعا هر سبک دکوراسیون، برای خود جزئیات منحصر به فردی دارد که باید آن ها را رعایت کنید. علاوه بر این، سعی کنید اکسسوری ها و یا وسایل تزئینی کوچک را هماهنگ با وسایل بزرگ تر مانند تخت و میز تحریر و یا … انتخاب کنید.

اگر اتاق شما فضای کافی برای همه وسایل ندارد، می توانید از اقلام جایگزین استفاده کنید. مثلا:

  • استفاده از آینه های دیواری و شلف به جای میز لوازم آرایش
  • استفاده از تخت های تاشو و یا دیواری به جای تخت های یک و نیم نفره با ابعاد بزرگ
  • استفاده از رگال ها به جای کمد های جاگیر
  • استفاده از تابلوهای دیواری به جای مجسمه ها و یا وسایلی که بر روی زمین قرار می گیرند.

 

جادوی گیاهان را دست کم نگیرید.

در فضای دکوراسیون اتاق، حتما از چندین گلدون کوچک یا بزرگ کمک بگیرید. گل ها نه تنها باعث شادابی محیط می شوند، بلکه باعث ایجاد آرامش بیشتر در حین خواب و بیداری شما خواهند شد.

مدل اتاق خواب دخترانه جذاب

 

بعد از این نکات فردی، به اصول و قوانین چیدمان و خرید برای اتاق خواب دخترانه می پردازیم:

 

سرویس خواب خود را با دقت انتخاب کنید:

از انجایی که تقریبا مهم ترین عنصر در اتاق یک خانم جواب تخت خواب است، پس باید در انتخاب آن توجه زیادی کرد. انتخاب 90 درصد دختران ایرانی برای تخت خواب، سبک های سنتی به رنگ سفید و یا کرمی است.

انتخاب رنگ و ابعاد تخت شما، فقط به سلیقه شخصی و فضایی که در اختیار دارید مرتبط است. اگر دکوراسیون اتاق برای یک کودک واست، می توانید از تخت های کم جا و یا مناسب کودکان استفاده کنید. در غیر این صورت تخت های اسپرت، یک و نیم نفره و نوجوان برای اتاق مناسب خواهند بود.

علاوه بر تخت، انتخاب میز تحریر، میز آرایش، کمد و دیگر اقلام چوبی متناسب با آن هم از اهمیت زیادی برخوردار است. آویراد این مشکل را برای خریداران تا حد زیادی برطف نموده است. به این گونه که شما با انتخاب سبک و رنگ تخت مورد نظرتان، می توانید سایر اقلام را متناسب با آن تهیه نمایید. پس برای خرید تخت و سرویس خواب اصلا نگرانی نداشته باشید.

سرویس خواب دخترانه خوب

اگر فضای زیادی در اتاقتان وجود دارد و نیاز به فضای بیشتری برای جم کردن لباس ها و یا وسایلتان دارید، می توانید از انواع پاتختی ها، کشوهای تکی و یا چندتایی هم استفاده کنید.

انتخاب پاف ها با فضای داخلی، یک انتخاب هوشمندانه به حساب می آید.

امیدواریم از دیدن عکس اتاق خواب دخترانه لذت برده باشید.

خرید بی دردسر با آویراد

مجموعه حرفه ای آویراد فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه تولید محصولات چوبی دکوراسیون آغاز کرد. مجوعه آویراد با توجه بسیار بر کیفیت و دوام، قیمت و دیگر عناصر مهم، فعالیت خود را ادامه داده و مهم ترین هدفريال کسب رضایت مشتری های خود است. پس از سال 1396 ایتن شرکت به یک مجموعه بین اللملی تبدیل شد و بسیار از کالا های خود را با افتخار به دیگر کشور های جهان صادر کرد.

پس اگر قصد خرید سرویس خواب نوجوان و یا کودک را دارید، با اطمینان خاطر می توانید مجموعه معتبر آویراد را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *