سرویس خواب مدرن

یکی از لوازم مهم هر اتاقی، سرویس خواب است که نه تنها زیبایی دکوراسیون را به همراه دارد، بلکه باید به گونه ای انتخاب شود که سلامت جسمانی را نیز حفظ کند و نیاز است شما قبل از خرید، دانش و اطلاعات کافی در خصوص خرید سرویس خواب مناسب داشته باشید. انواع مختلفی سرویس خواب در بازار موجود است که می تواند باعث سردرگمی شما شود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی سرویس خواب مدرن بپردازیم.

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن چیست؟

این مدلش، سرویس خوابی است که افراد به دلیل سادگی و راحتی که دارد به دنبال آن هستند که در عین سادگی، بسیار شیک و خاص نیز هستند. از آن جایی که در این نوع سرویس خواب ها از رنگ های ملایم و طرح های ساده ای استفاده می شود، می توانند حس آرامش بیشتری را به فضا بدهند. این نوع سرویس خواب ها را می توانید در دو مدل یک نفره و دو نفره انتخاب کنید و دست شما برای اضافه کردن وسایل جانبی مانند پاتختی، میز توالت و صندلی باز خواهد بود.

مشخصات فنی و ظاهری

سرویس خواب مدرن نیز همانند دیگر انواع سرویس خواب از تخت خواب، پاتختی، کمد و میز آرایش تشکیل شده و منظور از مدرن بودن این است که سرویس خواب ظاهر ساده تری نسبت به دیگر انواع مدل های موجود در بازار دارد. از دیگر مشخصات این مدل سرویس خواب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این نوع سرویس خواب عمدتا از رنگ های خنثی مانند سفید، کرم یا خاکستری استفاده می شود. اما معمولا از به کار گرفتن چند رنگ مختلف خودداری می شود تا سادگی کار حفظ شود.
  • در اغلب سرویس خواب های مدرن، هیچ گونه طرح پیچیده ای به کار برده نمی شود و تنها ممکن است خطوط ساده ای در آن ها دیده شود.
  • جنس و مواد به کار رفته در این نوع سرویس خواب می تواند چوب، ام دی اف یا فلز باشد که مدل های چوبی و ام دی اف از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. سرویس خواب های ام دی اف روکش دار نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند که علاوه بر زیبایی، مقاومت خوبی در برابر ضربه و آسیب دیدگی دارند.

نکات مهم خرید

هنگام خرید سرویس خواب مدرن، بهتر است چند نکته را در نظر داشته باشید تا خریدی که انجام می دهید علاوه بر زیبایی دکوراسیون، سال ها برای تان کار کند و خراب نشود. نکاتی از قبیل:

  • سرویس خواب یکی از لوازمی است که معمولا هر چند سال یک بار عوض می شود و سال ها مورد استفاده قرار می گیرد، پس خیلی مهم است که طرح، رنگ و مدل آن با توجه به سلیقه شما انتخاب شود.
  • جنس سرویس خوابی که انتخاب می کنید نیز بسیار مهم است. همان طور که اشاره کردیم مدل های چوبی از چوب راش یا بلوط، بالاترین میزان کیفیت را دارند و بعد از آن، مدل های ام دی اف که ارزان تر از مدل های چوبی هستند، کیفیت قابل قبولی دارند.
  • هنگام خرید، به کفی تختخواب باید اهمیت داده شود. مدل های آهنی سبک از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیستند و بعد از گذشت مدتی، خم می شوند و باید تعویض شوند. بهتر است کفی تختخواب از آهن سنگین ساخته شده باشد که بتواند وزن بالا را به خوبی تحمل کند.
  • بهتر است رنگ تمام اجزای سرویس خواب در هماهنگی با هم باشند تا دل تان را نزند و اتاق حالت شلوغ و بی نظمی به خود نگیرد.
  • یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید سرویس خواب باید به آن اهمیت داده شود، تشک تختخواب است. شما قرار است بیشترین زمان استراحت خود را روی تختخواب سپری کنید و اگر تشک مناسب نباشد، در طولانی مدت با مشکلات ستون فقرات و کمرد درد روبرو خواهید شد. تشک طبی، یکی از بهترین انواع تشک است که برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد.

تفاوت سرویس خواب مدرن با دیگر مدل های سرویس خواب

این که سرویس خوابی که انتخاب می کنید، مدرن باشد یا کلاسیک به سبک دکوراسیون شما و البته سلیقه تان بستگی دارد و نمی توان گفت که کدام مدل بهتر است. اما این روزها مدل های ساده تر و مدرن بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند، چرا که به دلیل سادگی و ظرافتی که دارند، آرامش بیشتری را در فضا ایجاد می کنند و آن چه که باید در نظر داشته باشید این است که شما قرار است زمان استراحت خود را در اتاق بگذارید، پس بسیار مهم است که این فضا بیشترین میزان امنیت و آرامش را برای تان به همراه داشته باشد.

قیمت سرویس خواب مدرن

زمانی که صحبت از قیمت سرویس خواب مدرن می شود، باید این را در نظر داشته باشید که مواردی از قبیل جنس و متریال به کار رفته در سرویس، طرح و مدل سرویس این که قدیمی باشد یا جدیدتر و هم چنین اجزایی که برای سرویس خواب نوجوان انتخاب می کنید، همگی بر قیمت نهایی سرویس خواب تاثیر می گذارند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت آویراد انواع مدل های سرویس خواب را مشاهده کرده و خرید بی واسطه سرویس خواب مدرن از چهاردانگه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *